Ohlasy Kuchynet.cz | Trachea.cz

Ohlasy

Dobrý den,
banner jsem vložil na naše stránky http://www.lj-kuchyne.cz/kuchyne-na-miru/akce/3d-graficky-navrh-zdarma. Je to opravdu výborný nápad, moc se mi to líbí, děkuji moc.
S pozdravem
Vladimír Jirásek
Jednatel společnosti
LJ spol. s r.o. VÝROBA NÁBYTKU - Heřmanův Městec

Vážený pane Krčmáři,
vyzkoušela jsem Vaši aplikaci,která mně velmi oslovila. Jen v sestavách bych uvítala více variant.
...
Jinak je to moc dobrý nápad pro podporu prodeje.Jen tak dál.:-)
S pozdravem Macková
kuchyňské studio ANAVI - Fryšták

Dobrý den,
Aplikaci jsme vyzkoušeli a testovali už mám pro vás nějaké věci, které by mohli být součástí, abychom mohli reagovat na zákazníkovu „poptávku“ nebo aby zákazník mohl reagovat na aplikaci více intuitivněji. Bylo by dobré:
- V zaslaném prospektu by mohl Být rovnou nějaký hezký poptávkový – kontaktní formulář kde by zákazník mohl rovnou reagovat a kuchyň u nás poptat. Případně zaslat své dotazy, které mu rádi zodpovíme. Jsou všude jen odkazy na Tracheu – pokud se stránka má tvářit jako firemní aplikace – na kterou zákazník vstoupil od nás bude dobré mít zde nějaký kontaktní formulář. Tak zákazník bude váhat co udělat nebo raději neudělat. Proto bude lepší zvolit volbu podbízení.
- Máte v textu překlep Vizualizace Vaší kuchyně - bez dvířea
- Některé odkazy jsou zatím nefunkční
Jinak velmi velmi chválíme. Myslím si že to bude mít velký úspěch!!
Bc. Miketa Jan
jednatel společnosti
SNABYTEK COMPANY s.r.o. - Hlučín

naše odpověď:
Dobrý den,
ještě jednou děkuji za připomínky.
Překlepy, nefunkční odkazy a homepage jsou již opraveny.
Barevné kombinace jsme připraveni řešit dvěma směry. Jedním z nich je doplnění o další barevné kombinace. Druhým řešením je export výsledku do jiného programu pro finální úpravy (SketchUp, KitchenDraw, Arcon). Zatím v tomto ohledu sbíráme reakce uživatelů.
Tento katalog neslouží pro finální řešení klienta, ale spíš je to takový filtr, aby bylo vidět, z které oblasti zákazník požaduje nabídku.
Celá ta aplikace je vlastně poptávkový formulář. Pokud zákazník dojde na konec a nechá si poslat na svůj email, co si vybral, tak zároveň kopie tohoto emailu odchází i na Váš email. Můžete ho tedy kontaktovat s tím, že pokud má zájem, uděláte mu úpravy nebo cenovou kalkulaci.
Úpravám aplikace se ale nebráníme.
Hezký den.
František Krčmář
Kuchynet

odezva:
Výborně, vaše reakce jsou úchvatné.
Více barevných kombinací by v tomto případně nebylo na škodu - mimo export, který by situaci nezlepšil.
Chápeme že jde jen o náhled. Sami používáme Arcon pro vizualizace. Je zde to „Ale“. Čím více tím lépe, ne každý se vzhlídne v nabízené variantě proto je třeba nabídnout klientovi vlastní tvorbu dle jeho vkusu.
...
Dnes jsem to testoval. 2 z 5 lidí reagovalo tak, že se mě dotazovalo jak mají dále pokračovat. Že se jim to líbí, ale nevědí co by měli dělat dál. Myslí si tedy že pokud jde klient z naších stránek na ten web tak by i v tom poptávkovém formuláři měl být výslovně kontakt s telefonem, proklikávací odkaz, proklikávací email.
Chápu, že se můžeme ozvat klientovy my. Chvála, ale lepší je když se klient ozve sám od sebe jelikož tím projeví svůj výslovný zájem. Chápu je to začátek. Věřím, však že mé poznatky Vám pomůžou.
Bc. Miketa Jan
jednatel společnosti
SNABYTEK COM